25 Kasım 2011 Cuma

BAZEN


bazen zor olurum; didiklerim, kızarım, anlamam, anlatamam...
bazen kendimce algılarım her şeyi, çıkamam çemberimin dışına...
bazen bir okyanus kadar derindir beynim, kendim bile boğulurum...
bazen gecenin koyusu, gizemi siner gözlerime, kaybolurum kendi karanlığımda...
bazen bir yıldız gibi parlarım, hiç sönmeyeceğim sanırım...
bazen rengarenk olurum, salınırım neşeyle...
bazen bulunduğum yere ait değilmişim hissine kapılır, yabancı gözlerle bakarım her şeye...
bazen hiçbir zaman bir yere ait olmayacağımı düşünürüm, hüzün çöker içime...
bazen dururum...
bazen koşarım...
bazen uçarım...

ben bazen şiir olurum ellerinde.

9 yorum:

  1. bütün "bazen"lerin ile seviyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. hep olabilmek mümkün değil sanırım.
    hepimiz bazen aslında.

    YanıtlaSil
  3. bütün "bazen"lerim ile seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  4. "bazen"ler toplanıp "hep"i,bütünü oluşturuyor sanırım rüzgar :)

    YanıtlaSil
  5. Sonbaharla birlikte bir duygusallıktır gelmiş örtmenim. Bu kasım da bir geldi pir geldi :)

    YanıtlaSil
  6. arada duruyorum, sonra yine uçuyorum işte çocuum :p

    YanıtlaSil
  7. en büyük Kasım,başka büyük yok.:P

    YanıtlaSil
  8. ekim de iyiydi aslında be :p

    YanıtlaSil
  9. YAzayım dedim sonra vazgeçtim sen tamamlamışsın işte.:P

    YanıtlaSil