12 Aralık 2011 Pazartesi

MUTLU YILLAR



12.12 güzel tarih. seneye 12.12.12 olduğunda tüm dünya seni kutlayacak bilmeden. aman allahım o kutlamaların içine çekiştirmeliyim seni. kalabalık sokaklarda şarkılar çalarken zıplamalıyım neşeyle. yaparlar mı ki öyle bir kutlama? onlar yapmazsa ben yaparım, sen üzülme sevgilim. 

bugün doğum günün ya, senin için bir santana aldım, çok seversin (benden çok olmasın), bir de öpücük aldım, bir de kocaman bir gülücük... sen doğdun diye...

nice yaşlara... düşlerindeki gibi...

seni seviyorum



1 yorum:

  1. Geçen yıl bi yazı yazmıştım; d.günü kutlama beceriksiziyim diye. Sevmem demiştim (ki hala sevmem) kutlamaları ayrımsız. Ama şu anda pişmiş kelle gibi sırıtıyorum. Santana'yı severim (senin kadar değil elbette). Bu şarkısını hele, çok severim (tabii ki senin kadar değil). 12.12 kabusu biraz ürkütse de tamam söz ben de zıplayacağım.:))
    Ben de seni seviyorum.

    YanıtlaSil