30 Ağustos 2012 Perşembe

İÇİMDEKİ KOKOŞ

ne var yani, herkesin içinde illa bir çocuk mu olacak? benim içimde bir kokoş yaşıyor, itiraf ediyorum. dur durak bilmiyor, kemiriyor beni. nerede parıltılı bir şey görse hop ele geçiriyor ruhumu. genetik sanırım. annemde de var bir sim merakı. bazen abartıyoruz. istemeden...

baharda banyoyu yeniledik. dolapları yaptırırken, adam bizi çözmüş olacak ki, "bakın bunlar çok güzel" diyerek karteladaki siyah üzerine parıltılı beyaz damarları olan ve tam zıt kombinasyonlu kaplamaları gösterdi. "şu beyaz zeminliyi üst dolaplara, siyahı alta yaparız çok güzel olur." biz bayıldık tabii. "evet evet bu olsuuun..." diye coşmuşken babam bizi niye engellemedi bilmiyorum. erkeklerdeki bu "banane yaaa... ben mi kullanacağım sanki" rahatlığı nedir öyle ayol.

banyo bitip, dolaplar takıldığında ben işteydim. akşam eve geldim, bir hevesle banyoya koştum. annem de yanımda bitti tepkimi görmek için. düğmeye bastım, bir ışık çaktı, sonra göremez oldum. kör oldum sandım bir an. allaaam nasıl parlıyor ortalık, bakamadım. gözümü aldı resmen. 
"anne biz naptık ya..." 
"ne bileyim, çok parlak olmuş sanki..." 
"parlak kelimesi manasız kaldı bunun yanında. sahnedeyim de bütün spotlar üzerime çevrilmiş sanki, bir şey görmüyorum."
"her duştan sonra alkış isteme de..."
"kalabalık önünde anadan üryan soyunmama aldırmıyorsun da, alkışlamak mı zor geldi?"
"o kısmı da babana havale ediyorum artık!"

neyseki gündüz iyi, akşam lambanın yansımasıyla var olan ışık oyunlarına da alıştım zamanla. yeni aplik sayesinde ışık direkt patlamıyor simlerde artık. 

carrefour'da bu parıltılı şeyleri görünce de dayanamadım işte. hem fiyatları da çok uygundu. kalemler 2,50 tl. bir tane fiyatına tüm set. üstelik simli yazanlardan. 




kalem kutuları ise 3,90. 




ben yeşil, simli olanı makyaj çantası yapmayı düşünüyorum caymazsam.  çantaya öyle çok şey koyuyorum ki; kitap, defter, kalem kutusu, ıvır zıvır... makyaj çantaları ya fazla büyük geliyor, çok yer kaplıyor ya da tam tersine... bunun boyu ideal göründü gözüme.

sevgili olmasa kendimi tutamayıp birkaç tane daha alabilirdim. harika şeyler vardı. su mataraları bile güzeldi. rengarenkler, insanı baştan çıkarıyorlar. hani neredeyse alacaktım. ah ah şimdi çocuk olmak varmış...

son söz: kalemleri kaçırmayın derim.bir tanesi o fiyata normalde çünkü.


17 yorum:

  1. erkekler neden karışmaz? Niye karışsın, deli mi erkek dediğin. ağzını açsa, bitti. Ya ömrünü yersiniz ya da canını, ruhunu alırsınız. iyisi mi sizin gözünüzü alsın o simler. Akıllı adam.
    Ben olmasam mı? Ben ne karışırım yahu, istersen hepsini topla. nasıl olsa senin kredi kartın ödeyecek. Efendim, kart değil sen mi ödeyeceksin? O ikinizin arasındaki sorun, karışmam.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emin misin? o fatura yüklü gelince dır dır edip kendime kızarken yanımda sen olacak, bütün bunları sen dinleyeceksin ama :P

      Sil
  2. kulak tıkacı aldım sana çaktırmadan.:P

    YanıtlaSil
  3. olma mı içinde tam bi kokoş var :) benim uzak durduum o parıltılı kalem kutularına hücum etmişin. lakin ben de senin gibi simli kalemlere hayır diyemedim ve eve gelir gelmez bişiler yazdım çizdim. ve iyki haber verdin mucks

    YanıtlaSil
  4. yazdığın iyi olmuş ,ben de hemen gidip kızıma alayım...biz de anne-kız sizin gibi gizli kokoşlardanız..:)

    YanıtlaSil
  5. :)))
    genetiğe inanıyorum ben:) annenle aranızdaki diyalog bitirdi beni:)
    benim içimdeki kokoş da tam işe gelirken çıkıveriyo ortaya, düğüne gitcekmiş edasında geliveriyorum ofise:) ama napimm ışıldamazsam olmaz ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) senin içindeki kokoş sabahları ele geçiriyor seni demek

      Sil
  6. Evin karşısında Şok Market var...geçenlerde eşim aynı kalemlerden almış o 1.75 ödemiş kalemlere.Bir de defter almış birşeyler yazayım diye :) Defteri hiç reddetmem, kaleme taparım... Ama kalemler simliydi.Simli kalem beni bozar dedim, şimdi verecek bir çocuk arıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi oldu öğrendiğim, bir de şok'a gideyim bari :))
      kız çocukları bayılır bu hediyeye kesinlikle :)

      Sil
  7. :)))
    Her kokoşluk böyle olsa keşke, ne varmış...
    O simleri, pırıltıları yüzüne gözüne sürenlerden değilsin en azından :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok o kadar abartmıyorum (şimdilik). ama yaşlandıkça bir kokoşluk geldi yerleşti içime zeugma, 3-5 sene sonra ne olurum bilmiyorum :)))

      Sil
  8. Tadilat atlatmak hayati badireler atlatmak gibi bir şey aslında. Parıltılı marıltılı tadilat bitmiş ya bazen bitmeyip iyice süründürüyorlar adamı... Bu da işe iyi yanından bakıp ortamı kahreden erkek modeli olsun :D Ya şimdiki çocuklar çok şanslı ya. Bizim zamanımızda kokulu silgi vardı bir de kalemin arkasına takılan gubidik şeylerden, yaylı tuhaf bir şeylerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadilat konusunda çok haklısın vladimir. adamlar resmen süründürüyor :)

      şimdiki çocuklar şanslı ama biz de şanslıyız. bize de yarıyor :))

      Sil
  9. Sizleri okuyunca kokoş olmadığım sonucuna vardım gerçi bendeki sim ışıltı falan filan olmasa da giyinemeyeceğim kadar kıyafet almak kartın anasını ağlatmak gibi ilerliyor ya neyse sayılmaz sanırım:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne oldum değil, ne olacağım demeli insan ebrucum. bugün gereksiz kıyafet alan, yarın ışıltılısını da alır onların :P
      giysi konusunda çok değil ama kırtasiye konusunda kesinlikle kokoşum :))

      Sil